جعفري؛ خوش بوكننده طبيعي دهان
احمدبمانی
دیدنی ها و شنیدنی ها
جعفري؛ خوش بوكننده طبيعي دهان

گاهي خوردن پياز و سير در آخرين وعده غذايي موجب بوي نامطبوع دهان مي‌شود. سايت اينترنتي ارگانيك به تازگي مقاله‌اي را منتشر كرده كه در آن سه شگرد خانگي ساده و بي دردسر براي رفع بوي بد دهان و مطبوع كردن بازدم ارائه شده است. هر يك از اين سه روش به پاكسازي فضاي دهان كمك مي‌كنند و ميزان مواد سمي را در آن به حداقل مي‌رسانند. اين سه راهكار عبارتند از:

1- جويدن مقداري سبزي جعفري بعد از غذا كه به تازه شدن بازدم كمك مي‌كند. جعفري منبع غني از كلروفيل است كه به عنوان يك خوشبوكننده طبيعي دهان عمل مي‌كند. اين سبزي هم چنين مثل يك خنك كننده طبيعي در دهان احساس تازگي و تميزي ايجاد مي‌كند.

2- مسواك كردن با جوش شيرين نيز در رفع بوي نامطبوع دهان بسيار موثر است چون مولكولهاي بو را به خود جذب مي‌كند و خواص ضدباكتريايي دارد. براي اين منظور مقداري جوش شيرين روي مسواك خود بريزيد و دندانها و روي زبان را با آن مسواك بزنيد تا تاثير معجزه آساي آن را در پاكسازي دهان مشاهده كنيد.

3- استفاده از چاشني‌هاي معطر مثل ميخك، دانه‌هاي هل و رازيانه نيز پس از هر وعده غذايي در رفع بوي بد دهان بسيار موثر است. اين چاشني‌هاي گياهي خواص ضدميكروبي دارند و بهداشت دهان و دندانها را بهبود مي‌بخشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->

ارسال در تاريخ سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, توسط bemani ahmad

پیج رنک

دانلود آهنگ